Wednesday 27 April 2011

sukaa sukaa

Assalamualaikum :)

Veryy Talented ! aku sukaa tgk video ni...mungkin sebab,,entahh laa..tp memg minat laaa...susaa laa nk ckp,,korg tgk laa sendrii okay ? *okayy tak okayy tgk jelaa..hahaa


nk aku tuliss kn lirik nyee takk ? hahaa

mari mari tuan dengar ini cerita
perempuan sangat mudah cemburu buat
kalau lakinya orang muda
dia so jealous, tidak percaya
you know apa yang jadi pada suatu hari
I perang besar you see !
tapi baik juga, sudah hilang bengkak
benjolnya dekat sini you suda tak nampak !

kantor saya ada seorang secretary
potongan badannya...phewiittt !
namanya "Mary"
halus kulitnya macam apple
merah bibirnya macam cherry !
salah pandang macam Betty.....

dia mengajak saya pergi makan angin
( you know, she wants to 'romance' )
I tanya "ke mana ? "
she said "kebun bunga"
ini chance baik I said "ok, Senorita !"

tiba di sana si nona mula-lah posing
she makes badan I sejuk
terus I shiverin
she said "Don't be afraid my darling"
saya jawab : "ouhh ! this is so thrilling "

kita pun pergi duduk dekat satu bangku
and then she said "I love You ! "
so then what did I do ? I think you pun tahu...
sudah tentu I kiss the girl bertalu-talu !

saya balik ke rumah cukup senang hati
tapi my wife terpandang lipstick on my pipi

dia menerkam dan menggigit
saya tak malu, terus menjerit !

periuk belanga terbang melayang-layang
menghentam my belakang !
I would like to tanya
kalau you yang kena
wife you juga cemburu jadi what will you do ?
wife you juga cemburu jadi what will you doooo ?

fuhh ! penatt aku taipp lirik ntok korang laa..hahaa 
korg tauu tak,,aku rasa kn..aku nk nyanyi smbil berjogett laa lagu ni kat depan Bini aku nanti..kehkehkehh mauu berkicapp nanti dahii aku kene hempukk ngn Bini aku kn kn...hahahaa !

okayy,,aku ada lagi satuu video ni...video ni aku bagi khas ntok kaum wanitaa kat luarr sanaa..baik korg Tiru Macam Dia ! kehkehkehh..

yang ni pon korg nk lirikk jugakk ? pehh ! memg lemakk habess laa..takpee takpee..aku sabaa je ngn korgg..nah amekk lirik ni ! hahahaa

pandanglaaaah....
lihatlaaaahh....
pinggangku nan ramping
dan dadaku yang bidang
marilah puan puan dan nyonya
sama sama lah pandang perempuan yang cantik
bikin hati goyang

lihatlah pandanglah
rambutku nan ikal
dan mataku yang hitam
inilaaah...
selalu menjadikan... 
orang hilanglah akal
rumah tangga tak kekal
gilakan bayangan...

perempuan tak pandai mejagalah badan
suaminya tentu lekas menjadi bosan
mengerbang rambu macam hantu dalam hutan
suami memandang hampir pengsan...

perempuan kalau sayangkan suaminya
pandang sini 
tirulah seperti saya
jaga bentuk jaga kulit
dan jaga rupa
senyum sayang kau berikan diaaa....

perempuan tak pandai mejagalah badan
suaminya tentu lekas menjadi bosan
mengerbang rambu macam hantu dalam hutan
suami memandang hampir pengsan...

perempuan kalau sayangkan suaminya
pandang sini 
tirulah seperti saya
jaga bentuk jaga kulit
dan jaga rupa
senyum sayang kau berikan diaaa..

pandanglah
lihatlah 
tiru macam sayaa.. !


okayy habess ! kalauu bini aku tak tiruu macam dia,,bia aku pulakk hempukk diaa..tapi manjaa manjaa jee..kehkehkeh 

okayy,,nanti aku smbung laah lagi entry aku...byee2,,assalamualaikum ;")

p/s : jangan fikir bukann bukann kenapa aku post pasal video ni...aku cume nk berhibur dan tiadaa bermaksud apa apa pon..ada faham ? okayy terima kaseh :)



No comments:

Post a Comment