Tuesday 26 April 2011

sekarang laah masanyaa

Assalamualaikum...
apaa kabarr pelancongg pelancongg sume ? heheee

entry aku untuk malam ni......aku rasaa,,sekarang laah masanyaa kn sumee ? hahaa *apa yang sekarang laah masanya ? haishh.. okayy relax relax..aku baru nk cerita laa ni...hahaa


entry aku untuk malam ni pasal Report yg aku perlu siap kn..haishh aku rasa baru jee aku hantar Report bulann lepas,,da nk kene buat yg bulan ni punye pulakk =,= memg betol laa org ckp yg skg dunia memg bergerak dgn cepat...ce tengokk tangan kt atass tuu..tangan aku laa tuu tenga tuliss reportt..hahaaa

last report yg aku buat arituu 10 aribulan 4 then skarang 26 aribulan 4 pon daa kene ngadapp balik ? pening peningg...rasaa macam baru semalam jee siap reportt tuu kn..daa laa ruang nk tuliss tuu kecikk jee..bole rabun aku buat reportt macam ni..hahaa yang korg nmpk kat atas ni sehelai jee reportt nya..ni haa aku tunjukk kn byk nye reportt nk buatt

hahaa..byk takk ? 

hahahaa...hamekk ko...kalau byk mcm tuu,,aku resign teross..malas daa nk buat reportt macam tuu..aku keje jadi Jaga lagi baguss...dudukk temenung jee..tak pening kepalaa kn kn..hahaa
okayy sudahh sudahh..mula mulaa nk take 5 jee..pekenaa nes' o segelas kn...ni daa take 30 daa ni...nanti tak siap pulakk reportt aku...hahaa

nanti nanti kitaa citerr citerr lagi yekk...
byee2,,assalamualaikum =)


No comments:

Post a Comment