Tuesday 10 May 2011

Nasi Berkuah SUNQUICK

Assalamualaikum semuaaaa...

Lamaa daa aku tak tulis entry kn kn..hahaa sbenarnyaa aku busy ngn kejee...biasaa hujungg bulann smpai awall bulann memg busyy buat reportt.....okayy,,intro daa abess....kitaa sambong citee kita untuk kali ni pulakk..

Cerita aku kali ini baru berlaku dlm 20 minit lepass...


ini yang terjadii =.=

aku baru balik dr kedai makan..iaitu Nasi Padang dekatt Larkin...aku tak makan kat sana pon..beli bungkuss jee...smpai jee kt rumahh,,aku tmbah laukk yg mak aku masakk...memg loaded laa kalau tgk dlm pinggan aku tuu...hahaaa then aku buatt laa air kat atas nii...dalam hati ckp,, "pehh ! memg sedapp makan tengah hari aku hari nii..heheee " aku daa tak tahann,,apa lagi...teros laa bentang surat kaborr kt ruang tamuu..biasaa laa aku kalau makan mesti ngadap tv..hahaaa sejurus aku letakk pinggan dan cawan aku yg berisii air kat atas nii....gelas aku bole menyengett dan menyebabkan nasi aku di banjirii air sunquick berperisa buah beri.... =,=

aku pon tergamamm...dan teross di ketawa kn olehh bapakk aku...."ciss ! celake betol laaa" bengkekk jee aku tgk nasi tuu...aku teross amekk piring asing kn kuah tuu...dan dengan tanpa perasaan aku membaca Bismillah dan teros makan...memg sedapp kn makan nasi Berkuah kn Sunquickk... T_T

kalau korg sume nk rasaa...ce try ce tryy kt rumahh...memg sedapp laa...tanpa aku sedari,,aku telah mencipta resepi baru....Nasi Ayam Sunquick Beri...hahahaaaa

nanti aku post citer baru lagi okayy ? hahaa Assalamualaikum  *hati bengkekk lagi...tp perot daa kenyang daa..alhamdulillah...heheeee

*bengkekk mean menyirapp hehee
*muka macam ni ~

1 comment: