Friday 22 April 2011

penat dgn kerja yg memenatkan

Hellooooooo readers ! =)

Penatt tajukk kali nii

penat lebih kurang macam ni laa..hehe

kali ini punya cerita pasal kerjaa aku...haishh kerjaa yg penat smpai nk cerita pon da naik penatt da ni..hahaaa
org slalu kata..

"penat ? apa yg penat nya jaga spender..bukan nya bukak bill pon...ko berdiri tgk spender tuu pon penat ke ? "

"ciss ! kau tak buat keje aku ko diam laa ! ko bukan tauu pon penat nk kira stok spender ni macam mana " =,= hatiku marah dengan bengis...hehee tp serius memg penatt kalau time time da nk hujung bulan ni..nk kiraa stok yg beratus-ratus tuu...nk buat reportt lagi...kalau jaga satu tempat takpe,ni duaa ! *mcm byk sgt jee...hehee tp dua kn lebih dr satu,,mean byk laa jugakk...kalau jaga satu brand takpe,,ni duaa brand...

untuk pengetahuan korg sume,,aku kerja sbagai promoter di metrojaya plaza pelangi dengan metrojaya danga city mall...aku mempromotkan seluar dalam lelaki yg berjenama BUM & DIESEL...*RON 95 akan menyusul tiba...kehkehkeh

biasanyaa time time cenggini laa aku nyaa busy smpai...tp petang aku baru siapp kira stok kt danga city...then,,esok ngn lusaa aku akan spend time kt pelangi..ecehh,,spend time kejadahnyaa...hahahaa
so,siapa siapa nk beli spender,,jumpe laa aku...harga tetap sama jgn risauu..kehkehkeh

sampai sini jelaa entry aku ni..byk lagi keje aku yg tak siapp..nty kalau aku da free seket,,aku post lagi entry bru okayy ? hahaa
sekian cite aku,,salam =)

No comments:

Post a Comment