Friday, 22 April 2011

budakk gedikk ! =)

Assalamualaikum pembaca-pembaca sekalian....*eceh,,mcm ramai jee yg baca kn kn...hahaa

Entry aku kali ni pasal sorang aweks kt muka bumi yg luas ni...hehee first of all,,aku nk ckp selamat datang kepada pembaca pembaca baruu...hehehee

Apa kene mengena awekk ni ngn tajukk entryy kali ni kan ? *mesti korg tertanya-tanya kononnyaa...hahaa
okayy okayy aku ceritaa...kepohh gedikk mengadaa adalah sebahagian daripadaa diaa...perangai diaa memg macam tuu dan sgt menggeli kn hati...caraa dia menggedik bukann annoying okayy...dia tersangaat laa comel *padaa aku laa...hahaa....act,,aku ada gmbaa yg seirass ngn diaa..japp japp

ni Yuna tauu bukan diaa

tapi aku ckp tadi seirass laa tapi tak sama sgt...sbb apa tak sama ? sbb dia ni tembam tembam sikitt...diaa berisi sikitt..heheee *dia kata memg tak samaa pon..hahaaa emm,,apa lagi nk ckp ekk... =.=

okayy2..kita org memg rapat sbagai kawan sbb dia ni memg Peramah sgtt sgtt...mudahh berkawann laa senang citee...kita org daa declare...wohoooo !  tp declare sbagaii kawan untuk selama-lamanyaa..ngeee ;D 
okayy,,tuu ajee aku nk kongsi ngn korang pasal awekk ni....tamat laa sudaa kesahh sorg awekk kt bumi ni..hehehee


p/s : kepada lelaki-lelaki di luar sana,,anda rasaa anda hebat ?  cube try tackle awekk ni...kalau dpt aku respect korg lahhh ! hahahaaaa 
sekian,Salam =)




3 comments:

  1. pacik..saper awekk uh?
    gtaw arr akuu..haha

    ReplyDelete
  2. mmbe aku laa..aku jumpe dia masa aku keje jusco laa..haishh hehee

    ReplyDelete
  3. .acap.....dan dan je kawan kan....
    .aiceceh...x yah la nak main hide & sick...hehehe...

    ReplyDelete