Wednesday 27 April 2011

mandi hujan atas moto

Assalamualaikum pelancongg ;")


brrrrr....huishh,,sejukk nyeeee...hehee entryy aku kali ini berlaku siang td..siang tak siang sgt laa dlm pukul 6 petang..haishh punch card tepat kok 6 aku teross balikk rumah dengan hati yg gembiraa..tup tupp keluar metro,,hujann turunn dengan Hebatt nyaa..hahaa aku pon tak pikir panjang tadi,,apa nk jadi,jadi laa...aku lenjann jee balik rumah..nasib baikk aku TERbawakk baju hujan,,kalau tidakk memg sehelai sepinggang jelaa atas motoo..hahaa

masaa kt Danga City tuu,,hujann maseh renyaii lagi laa...sbb tuu aku tegakk jee balik rumah..tp baju hujann aku memg pakai laa..takott tiba tiba hujann turunn dengan Hebatt nyaa..haishh tak kelam kabutt nk brenti pakai baju hujann =,=  lepass tuu,,aku drive daa smpai Holiday Plazaa,,dan dan teross hujan turun lebatt...dan masa hujann turun dengan lebat tuu laa aku bole terfikirr,, "ehh,,kalau kasut aku basah,, susaa laa nk pegi keje esokk...kelam kabutt jugakk aku bukakk kasutt aku campak kt dalam seat box..maklum laa aku pakai wave125 bapak aku punyee...hehee korg tau aku pakai apa kt kaki masa bawak moto ? aku pakai STOKIN jee...hahaa tak macam segan pulakk kn aku atass moto tuu.. da laa masa tu byk gilaa kereta dan moto...memg segann laa masa tuu and nasib baik helmett aku berVisor Gelap...so,,org tak nmpk laa mukaa aku kn...and nasib baik laa jugak kan aku pakai stokin yg sempurna tanpa cacat cela dan BERJENAMA..kehkehkehh brand apa ? daa tentuu tentuu laa brand yg aku jagaa BUM..hehehee

smpaii smpaii rumahh jee,,mak aku tanyaa..."eehh,,cantik kasot ? "  haishhh =.=
lepas tuu aku teros masokk rumah mandi solat then On9 and bebel bebel kt sini...hahahaa
sekiann sajaa citee ntok entryy ni...hahaa *mcm bosann jee blogg aku ni kn kn ? hehee korang pegi laa melencong kt tempatt lain dulu okay ? hahahaaa

jumpe lagi kt lain Entryy..assalamualaikum  ;")

No comments:

Post a Comment