Friday, 15 April 2011

kecewaaaa

Salam pembaca sekaliann....

da lamaa kau tak post ceritaa baru kan kan kan...hehee mula mula aku ingat kan da malas da nak berblogging bloggin ni...tapi di sebab kan aku da ada terlalu banyak cerita,,aku rasaa da tiba masanyaa aku smbong balik keje keje menulis yang da lama terbengkalai ni....korg sume pon da memberontakk tunggu entry aku yg baru kn ? hahaaa *perasan jee kan aku ni...baru 3 entry daa kecoh macam 200 entry...kehkehkehh

Okayy..entry aku kali ni pasal 'Kecewa'...

                                                        *gambar aku tengah frust

aku rasaa laa kan...da nk lebihh 10 kali laaa aku "frust"...haishh tak tauu laa apa nk jadi ngn aku ni...*kawan aku ckp aku hensem,,tp kenapa aku tak dpt dpt lagi nk tackle makwe haa ? susaa betol dugaan yang Allah beri kat aku ni....mungkin belom masanyaa lagi kott...*sedap kn hati sndri..hahaaa :D
(act aku sedar,,aku memg laa tak hensem sbb tuu takde makwe sampai skang  =.= )

okayy,,sudaa sudaa..aku da malas nk fikir pasal cinta cinta ni...aku rasa macam ni jelaa ea kawan,,kita kawan kawan jelaa macam biasa...kalau ada jodoh adalaaa bak kata sorg awekk ni yg da melepas..hahaaa tp takpee,aku okayy macam biasa..seperti yg mula-mulaa aku beritahu korg,,aku memg da biasaa dengan situasi ni...sedih tuu jgn tanyaa laa kan memg terSgt sedihh sbb tak dpt apa yg diingin kn..tp aku redhaa jelaaa..semua tuu kehendak Allah..we just follow the flow...kehkehkehh

mcm sebelum sebelum ni jugakk,,aku seperti dulu memg tak pandai nk ckp banyakk banyakk macam sorg awekk yg da melepas ni..nanti nanti laa aku story pasal diaa...dia memg special laa bagi aku...susaa nk cari woooo..hahaaa
okayy laa,,nanti nanti aku sambong lagi...korg kalau bosan,,britauu laa..nanti aku tuliss lagi bia bosan..kehkehkeh

gerakk dlu,,assalam :)

1 comment:

  1. aku doakan tuk kaw acap , jangan rsau . .

    ukk = untuk kawan kawan . . .

    ReplyDelete