Tuesday 26 April 2011

Nikmat Segelas Nes' O dan Semangkok Mee Hun Goreng

Assalamualaikum kpd pembaca pembaca...

okayy okayy,,entry kali ni mengenai kejadian sebelum aku menikmati Segelas Nes' O dgn Semangkok Mee Hun  Goreng...heheee
Semangkok mee hun goreng hehe

&

Segelas Nes' O panas hehe (tuu bukan tangan aku tau )
okayy okayy...cerita dia bermulaa pada hari Selasa bersamaan 26/4/2011 pada pukul 12.30 tengah hari...hahaa aku pun memulakan kn operasi aku sbagai Tuan kepada bilik aku yg macam sarang tikus..hahaa 
pergghh ! dia punye habukk jgn tanyaa laa ea...kalau masok bilik tuu asik nk bersinn jee keje..haishh =,=

jadi bermulaa laa perkelahian di antara aku dan "si habuk" hahaa bertungkus lumus aku memerangi habukk supaya nyahh/berambus dari bilikk aku....smpai bapak aku bising,, "perlahan kn laa sikett lagu kt bilik tuu ! " hahh ? apa kene mengena lagu ngn aku kemas bilik ni ? hahaa act,,aku bukak lagu kuat kuat kt dlm bilik Along sbb bosan kalau kemas bilikk sunyi jee..asik denga suara aku bersin jee =.= hahaa
then aku sje sje laa check fb kn mana tau ada org comment comment ke kn,,bole ilg kn penat kemas jap..jap lagi akak aku komen then sindir aku pulakk tuu...aku tulis status aku "Kemas bilik Sehinga KEMAS" then dia bole nganjing aku "Ye SEHINGA tauu :P"  haishh aku da geram jee kn kn...hahahaa lepas tu aku ckp laa ngn dia,,aku nga kemas bilik..sbb bila balikk keje nk jugakk laa tgk bilikk tuu kemas cantik..lepas tuu dia bole ckp aku ni mcm daa ada bini pulakk balik keje nk tgk bilik kemas...apalaaa =.=  kalau aku ada bini,,baik aku swoh bini aku je kemas..aku relax baca surat khabar..kehkehkehh ! ;")

okayy berbalik semulaa kepada citer kita tadi...perkelahian "kami" selama 2 jam setengah tauu..then korg kira laa kalau aku bersin 5 minit sekali..berapa byk kali daa aku bersin ? hahaaa
habis sume sume barang aku,,aku cmpk kn ke luar rumahh...hahaa sebutt jelaa,,sumee ada..besi katil, tilam, rak buku, meja cermin, gerobok baju, sume sumee laa...mcm daa nk pindah rumah pulakk...hahaa 

korng nk tgk tak bilik aku ? tak payah laa..bukan nya lawaa pon mcm bilik korg kn kn..hahaaa then lepas siap kemas kemas tuu  aku teros pergi mandi sbb badan aku daa gatal gatal kene habukk...aku sebenarnya allergic ngn habuk ni..nanti kulit gatal gatal ngn selsema mesti datang menjenguk hidung aku ni..haishhh =,=
after mandi aku solat zohor sbb takut telepas pulakk waktu solat nya then smpai Klimaks jugakk...kehkehkeh then aku pon makan laa Sarapan a.k.a Lunch aku ni...iaituu Segelas Nes' O dan Semangkok Mee Hun Gorenggg....~  Tamatt daa..nanti citer lagi yee ? hahahaa

byee,,have a nice dayy readers ! Assalamualaikum  ;")






No comments:

Post a Comment