Tuesday 31 May 2011

Modem Oh Modem

Assalamualaikum Sahabatt :")


Korang apa khabar ? lama jugakk laa aku tak post entry baru kn kn ? hahaa *yekkyekk jee mamat ni kan :")
Sebenarnya ada sebab kenapa aku tak online kt fb or post entry baru kt Blog ni...nk tau sebabnya ? hahh korg tgk bende kt atas ni...bende ni laa yg menghalang aku untuk teros berkomunikasi di alam mayaa..kehkehkehh :P


Actually,,modem kt rumah aku ni da kene sambar petir akibat drpd kecuaian adik beradik aku sendri.haishh nk mara pon takdaa gunaa...bende daa jadi kan...lagi pon,,bukan aku yang bayarr duit internet bulan bulan...kehkehkehh :P  abang aku yang bayarr duit internet,,aku tukangg gunaa jeee....heeeeee

so,,buat masa ni...aku belom pegi hantarr betol lagi modem ni di sebabkan kesibukan kerja yang melampau..hahaaa sekarang kn hujung bulan,,korg macam tak tauu pulakk busy time aku kaaan..buat report jee memanjangg..hahaaa nanti nanti laa aku pegi betol kan modem ni...skg pon aku online pegi cc jee..hahaaa okayy laa kan dr tak online langsung..kehkehkehh

Okay laa Gengg...aku da nak 'chau' ni...aku pegi cc ni pon sbb nk print surat Tawaran Program Pengajian Politeknik ni jee..kalau tk print tak dpt smbong belajar pulakk kn...heheee okayy okayy,,aku gerakk dulu laa...nk balik mandi then tidoo...aku tak balik rumah lagi in sbenarnya...balik keje teros pegi cc ni..hahaa  bau pon da macam kambing daa...da laaa..makin melaratt pulakk aku bebell...

Byee..Selamat Malam Assalamualaikum :")

No comments:

Post a Comment