Saturday 28 January 2012

Aku Gilaa One Piece ! =="

Assalamualaikum :D

ONE PIECE ! 




Storyy untok kali ini aku akan menceritakaaan tentang Ketagihaan aku untok menghabiskan Kartun yang agak popular iaitu One Piece yang mempunyai lebih daripadaa 500 episod..so skg aku baru tgk smpai episod 358...so aku ada bnyak lagi episod yang perlu di habiskaan...

Kenapaa aku minaat tgk cite nii ?? daa memang Jiwaa aku laa..tak bole nk buat apa daa..hahaa sebenarnya aku memg minat tgk cite cite katun jepun macam Dragon Ball, Prince Tennis, Bleach, dan banyaak lagi laa..tp aku tak taksub ngn diorang punye citee..aku tgk sekadar untok mengetahui cerita itu sepenuhnyaa..so kalau budak2 yang taksub ni tanyaa at least aku bole jawab cite tuu best ke tak pada aku sbb aku da khatam tgk kan kaan.hahaha ceritaa funny sangaat2...dia tak terlalu serius...even time gadoh2 pon dia buat kelakaar..that's mean takde laa stress stress tgk cite katun kan..then kalau stress ngn keje pon bole release kan stress tu through cite nii..hahaa stress seminit, tp layaan cite ni berjam jam..hahaa okay okaayy..sorry cause being childish..muahahaa da daaaaa daaaaa... tuu jee kali niii.. Babaiii :D


No comments:

Post a Comment