Tuesday 2 August 2011

Tak Faham Laa Aku !

Assalamualaikum !
pagi pagi ni aku nk story kt korang pasal Pertikaian Status di Fb...huhh ! aku rasa macam da malas da nk update status sbb msty ramai yang nk pertikai kn kenapa aku tulis macam tuu... =____=

okayy first skali aku nk britau yang aku akan berfikir dua atau tiga kali untuk mengeluar kan sesuatu status di fb...aku akan fikir kn apa berlaku kalau aku keluar kn status yg mengaitkan org atau mengaibkan org lain...tp aku selalu tulis status yang terbuka...so,,open minded laa....status aku bukan nya nk menyinggung perasaan org lain...aku cuma meluahkan apa yang aku rasa jee..spe suruh korang terasa ngn Status aku ? aku tak mention pon nama korang ngn status aku and status aku tak pernah menyusahkan korg kan ?

aku pernah ke pertikaikan status orang lain ke ? fikir fikir kan la sendiri...okayy tu jee luahan hati aku skang ni...memang nga tak puas hati ni...tp kene sabar jelaa bulan bulan puasa ni kn kn ? hahaa
da daa,,smpai sini jeee...nanti ada luahan hati atau story lagi aku cerita kt korang  Assalamualaikum :")

No comments:

Post a Comment