Monday 21 February 2011

Siapaa Aku ?

Assalamualaikum....  :)


Ini blog pertama aku...aku seperti baru dilahirkan *sebagai blogger*...aku sbenarnya saje je create blog ni sbb nk rasaa apa yang orang lain rasa bila diorang menulis blog diorang *nk cari pengalaman org kata* hahaa....aku sekarang sedang menunggu keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yg akan keluar tidak lama lagi...*seramm woooo*.... aku sebenarnya tak pandai sangat pon nk bercerita tentang kisah hidop aku apatah lagi nk menulis *menaip sebenarnye* dan berkongsi pengalaman aku ngn korg...aku just nk penuh kn waktu terbuang aku dengan bercerita...emm,,aaa,,aku pon da tak tauu nk cakap apaa...aLmaklumlah kan,,budakk hingusan lagi dalam dunia blog ni...aku rasa tuu je yang aku nk kongsikan buat masa ni..nanti aku post lagi okay ?  :)


p/s : act, otak aku da blank daa...hahaa =,=

No comments:

Post a Comment