Sunday 17 July 2011

Mr. Popper Penguin's

Assalamualaikum !  heeee :")

kali ni tak payah laa kau letak gambaa ea ea...sbb Title pon korang da tau da cite apa kn..hahaa
aku sebenarnya baru je tgk cite Mr. Popper Penguin's ni semalam malam...balik keje teros pegi tgk 'sesorang'...okayy laaa sorang...nk ajak Buah Hatii tp Buah Hatii aku jaohh...kalau nk tggu dia balik,,maybe cite ni da tade kt panggong daa kott...

okayy,,about this Movie...aku bagi  5 Bintang drpd 5 bintang..hehee cerita nya menarik...it's about being a Familyy....hehee korang patot tgk laa cite ni...aku pon tak tau nk ckp macam mana lagi,,pada aku memang menarik laa cite ni...aku tgk kt MBO KSL City...dia punye panggong memang sejukk tahap gaban smpai tapak tangan aku merekah akibat kesejukann... =__=  tak pasal pasal luka da tangan ni....tp takpee,,sbb aku enjoy tgk  citee ni..hehee tuu jee kot aku nk britauu...soryy,,da lama tak post new entryy...busyyy with LOVE ! hehee and work too...

Okayy,,senang senang aku post cite baru...Assalamualaikum ! Peace World  :")

*Takpela sayangg...nanti kite kua kite tgk jelaa cite apa yang adaa..hehee Love Youu <3

No comments:

Post a Comment